Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

Książka

Socjologiczne dyskursy o konsumpcji

  • Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788365155153
  • Ilość stron: 468
  • Format: 12.0x19.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 40,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 40,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Socjologiczne dyskursy o konsumpcji - Iwasiński Łukasz

Za największy walor Socjologicznych dyskursów o konsumpcji uważam zaproponowanie przez autora własnej krytycznej teorii konsumpcji. Oczywiście autor korzysta z bogatej palety apologetycznych i krytycznych ujęć problemu, ale do żadnej teorii nie podchodzi ?nabożnie?, nie waha się wytknąć słabości ?wielkim teoretykom?, pokazuje, w którym punkcie ich myśl jest już passé. Obficie korzysta z literatury i swobodnie porusza się po różnych dyskursach, dzięki czemu rozprawa ma charakter erudycyjny. [...] Łukasz Iwasiński zaproponował wysokiej jakości ?multidyskurs? socjologiczny i interdyscyplinarny, wsparty interesującymi intuicjami intelektualnymi. Rozprawa ma duże walory poznawcze i może stanowić cenną pomoc dydaktyczną w zakresie wiedzy o konsumpcji. Jest udaną próbą teoretycznej refleksji nad nowymi zjawiskami w obszarze ciągle zbyt mało obecnym w polskiej socjologii. (prof. Kazimierz Krzysztofek)

Łukasz Iwasiński ? pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Interesuje się socjologią kultury, socjologią oraz filozofią wiedzy, koncepcjami współczesnych społeczeństw (społeczeństwo konsumpcyjne, sieciowe, informacyjne), wybranymi zagadnieniami informatologii. Pasjonat muzyki. Autor artykułów naukowych publikowanych w monografiach zbiorowych i czasopismach (?Przegląd Socjologiczny?, ?Studia Socjologiczne?, ?Kultura Popularna?, ?Kultura Współczesna?, ?Kultura i Społeczeństwo?, ?Przegląd Kulturoznawczy?, ?Zagadnienia Informacji Naukowej?), a także tekstów publicystycznych i krytycznych w prasie społeczno-kulturalnej (?Tygodnik Powszechny?, ?Dziennik?, ?Życie Warszawy?, ?Przekrój?), magazynach popkulturowych (?Machina?, ?Laif?, ?Fluid?, ?Exklusiv?, ?Aktivist?) oraz specjalistycznych periodykach muzycznych (?Glissando?, ?Jazz Forum?).


Szczegóły: Socjologiczne dyskursy o konsumpcji - Iwasiński Łukasz

Tytuł: Socjologiczne dyskursy o konsumpcji
Autor: Iwasiński Łukasz
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155153
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 468
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.395 kg


Recenzje: Socjologiczne dyskursy o konsumpcji - Iwasiński Łukasz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Iwasiński Łukasz (1)