AdWords i Analytics Zostań certyfikowanym specjalistą
Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
AdWords i Analytics
Zostań certyfikowanym specjalistą
Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788301189600
- Ilość stron: 288
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: AdWords i Analytics - Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Zajmujesz się reklamą w internecie?
Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?
Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?
Przyzwyczailiśmy się, że każdy kolejny rok to rok rekordowych wydatków na reklamę w Internecie. Jest taki kawałek tortu - branża SEM - który rozwija się niezwykle dynamicznie i wymaga stałego dokształcania się i doskonalenia umiejętności. Książka omawia najważniejsze branżowe egzaminy z Google AdWords oraz Google Analitycs. Przykłady, ćwiczenia praktyczne oraz opisy funkcji i strategii pozwalają ugruntować wiedzę i rozszerzyć ją, aby z łatwością zdać egzaminy przygotowane przez firmę Google. Jeśli zależy Ci na kolejnym kamieniu milowym swojej kariery, lepszym rozumieniu AdWords lub lepszej
kontroli nad wydawanymi środkami, ta książka jest dla Ciebie.
Treść pozwoli ugruntować wiedzę potrzebną do zdania następujących egzaminów:
Google AdWords ? poziom podstawowy
Google AdWords ? poziom zaawansowany
Zakupy Google ? poziom zaawansowany
Google Analytics ? poziom zaawansowany
Krzysztof Marzec
absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek, jak: DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.
Tomasz Trzósło
Specjalista SEM i analizy danych internetowych. Jeden z certyfikowanych trenerów Google AdWords (od 2013 roku). W branży e-commerce od 2008 roku. Na co dzień prowadzi i optymalizuje kampanie AdWords, analizuje statystyki Google Analytics by zapewnić swoim klientom najwyższy zwrot z inwestycji w reklamę. Prelegent (Internetowe Rewolucje Googla, Digital Day, WordCamp), Szkoleniowiec (Ministerstwo Cyfryzacji RP, Akademia Google Partners , Uniwersytet Shopera, PPNT Gdynia, Altkom Akademia,). Właściciel ROIEXPERTS.pl. Prowadzi wykłady dotyczące e-commerce na Uniwersytecie Jagiellońskim.
Szczegóły: AdWords i Analytics - Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Tytuł: AdWords i Analytics
Podtytuł: Zostań certyfikowanym specjalistą
Autor: Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301189600
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 288
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.478 kg
Recenzje: AdWords i Analytics - Krzysztof Marzec, Tomasz Trzósło
Polecam książkę wszystkim, którzy chcą zgłębić wiedzę odnośnie Adwords i Analytics. Dużo przykladów, wyjaśnień, łatwo się czyta. Jedynie niepotrzebnie opisywany jest egzamin podstawowy jak i zaawansowany, według mnie to jest dosyć podobne.marcin 2017-04-09 09:08:34