Narzędzia Google dla e-commerce
Krzysztof Marzec
Narzędzia Google dla e-commerce
Krzysztof Marzec
- Wydawnictwo: Helion
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788328342460
- Ilość stron: 240
- Format: 13.8x20.9
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Narzędzia Google dla e-commerce - Krzysztof Marzec
Google'owa skrzynka narzędziowa
Google - wyszukiwarka, która rządzi światem internetu. A skoro tak, zależy od niej także i Twój byt, jeśli prowadzisz działalność online. Czasy, kiedy wystarczyło uruchomić stronę WWW i grzecznie czekać, aż klienci sami na nią trafią po wynikach wyszukiwania, dawno minęły. Dziś konkurencja w sieci jest ogromna, więc e-biznes z prawdziwego zdarzenia wymaga od swojego właściciela profesjonalizacji i poświęcenia sporej ilości czasu. Oczywiście pewne sprawy można sobie uprościć, zautomatyzować, ale nadal - bez świadomości narzędzi, które niejako w pakiecie z wszechobecną wyszukiwarką oferuje Google - nie ma mowy o sukcesie biznesu prowadzonego online.
Bez umiejętności obsługi Google Analytics trudno się zorientować, skąd na naszą stronę docierają klienci oraz na jakim etapie większość z nich porzuca koszyk zakupowy. Właściciel e-biznesu, który nie rozumie zasad rządzących kampaniami w Google Adwords, będzie już zawsze skazany na przepalanie pieniędzy, które powinny być inwestycją w skuteczną reklamę. Unowocześnianie strony WWW bez użycia do jej testowania Google Optimize jest jak strzelanie w ciemności do tarczy, podczas gdy włącznik światła jest pod ręką. Nieznajomość narzędzia Google Search Console docelowo skutkować będzie spadkiem widoczności e-sklepu w wyszukiwarce, a ponieważ stanie się tak raczej prędzej niż później, najwyższy czas doposażyć swoją stronę WWW w kilka niezbędnych narzędzi od wujka Google!
Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.
O autorze
Krzysztof Marzec - absolwent elektronicznego przetwarzania informacji na UJ. Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Autor szkoleń i artykułów z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Współwłaściciel agencji DevaGroup. Pracował dla takich marek jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę do optymalizacji kampanii SEM.
Szczegóły: Narzędzia Google dla e-commerce - Krzysztof Marzec
Tytuł: Narzędzia Google dla e-commerce
Autor: Krzysztof Marzec
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328342460
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 240
Format: 13.8x20.9
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.3 kg
Recenzje: Narzędzia Google dla e-commerce - Krzysztof Marzec
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Krzysztof Marzec (6)
- Jak napisać scenariusz filmowy (Wojciech Marzec) - Miękka
- Światło w filmie (Wojciech Marzec) - Miękka
- Zbigniew Kaczmarek. Tom 2. Mecz (Media Rodzina) - Pudełko
- AdWords i Analytics (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Wielkie Jeziora Mazurskie. Przewodnik Żeglarski (Nautica) - zintegrowana
- SEObook. Praktyczne aspekty pozycjonowania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka