tak na marginesie strategii
Marek Staniszewski
tak na marginesie strategii
Marek Staniszewski
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788363566777
- Ilość stron: 180
- Format: 16.4x23.2
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: tak na marginesie strategii - Marek Staniszewski
Marek Staniszewski w swojej najnowszej książce po raz kolejny oprowadza czytelnika po świecie marketingu strategicznego. Z dużą dozą subiektywności pisze o markach, kulturze, społeczeństwie i gospodarce.
W kolejnych esejach, omawiając różne aspekty działań strategicznych penetruje rzadko lub niechętnie poruszane obszary takich zjawisk jak np.:
Przewidywanie przyszłości w marketingu czy to w ogóle ma sens
Rola nowych technologii w świecie marek.
Postawa klientocentryczna i co z tego wynika
Klient ma zawsze rację. Czy aby na pewno
Sztuka budowania emocjonalnej więzi z konsumentem.
Marketing jako filozofia działania, czyli jak likwidować antagonizmy pomiędzy marketingiem i sprzedażą.
Siła i potencjał nowych mediów na przykładzie blogosfery.
Wiedza oparta na doświadczeniu, trafne analogie, inteligentne spostrzeżenia, ciekawe inspiracje - to wszystko znajdziemy w tej książce. Gdy dodamy do tego bezkompromisowy język oraz świeże spojrzenie autora otrzymamy prawdziwy rarytas dla każdego, kto poszukuje wiedzy marketingowej na poziomie zaawansowanym.
Szczegóły: tak na marginesie strategii - Marek Staniszewski
Tytuł: tak na marginesie strategii
Autor: Marek Staniszewski
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566777
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 180
Format: 16.4x23.2
Oprawa: Miękka
Waga: 0.3 kg