Współczesne media - media informacyjne Tom 2

Książka

Współczesne media - media informacyjne Tom 2

  • Wydawnictwo: UMCS
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788377848005
  • Ilość stron: 342
  • Format: 17.0x24.1
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 53,10 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 53,10 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współczesne media - media informacyjne Tom 2

Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej.
Ze Wstępu


Szczegóły: Współczesne media - media informacyjne Tom 2

Tytuł: Współczesne media - media informacyjne Tom 2
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377848005
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 342
Format: 17.0x24.1
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta


Recenzje: Współczesne media - media informacyjne Tom 2

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×