Współczesne media - media informacyjne Tom 2
Współczesne media - media informacyjne Tom 2
- Wydawnictwo: UMCS
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788377848005
- Ilość stron: 342
- Format: 17.0x24.1
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Współczesne media - media informacyjne Tom 2
Książka"Współczesne media - media informacyjne" to już siódma publikacja z serii "Współczesne media", która pod naszą redakcją jest wydawana od 2009 roku przez Wydawnictwo UMCS. Tym razem Czytelnikowi zainteresowanemu teorią i praktyką mediów chciałybyśmy zaproponować artykuły dotyczące zagadnienia informacyjności przekazów medialnych, z zastrzeżeniem, że zawarte w tytule wyrażenie"media informacyjne" nie ma charakteru objaśniającego. Traktujemy je jako hasło wywoławcze w dyskusji dotyczącej realizacji przez media funkcji informacyjnej.
Ze Wstępu
Szczegóły: Współczesne media - media informacyjne Tom 2
Tytuł: Współczesne media - media informacyjne Tom 2
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377848005
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 342
Format: 17.0x24.1
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg
Redakcja: Hofman Iwona, Kępa Figura Danuta