Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

Książka

Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788320822762
  • Ilość stron: 272
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Maria Romanowska

W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego wyodrębnionych części, tzw. strategicznych jednostek biznesowych. W książce autorka przedstawiła zatem, jakie warianty strategii należy rozpatrywać, jaka strategia pasuje do określonej sytuacji strategicznej, jakie są wady i zalety różnych ścieżek rozwoju, w jaki sposób są powiązane decyzje strategiczne podejmowane w różnych obszarach i częściach przedsiębiorstwa. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania omawianych metod w praktyce, a także ćwiczenia uczące ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, inżynierii produkcji. Może też być przydatna dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców, menedżerów, kadry kierowniczej w firmach.


Szczegóły: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Maria Romanowska

Tytuł: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie
Autor: Maria Romanowska
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320822762
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 272
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg


Recenzje: Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie - Maria Romanowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: