Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą
Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą
- Wydawnictwo: Harmonia
- Rok wydania: 2015
- ISBN: 9788377440520
- Ilość stron: 224
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą
Młodzi polscy psychologowie muzyki prezentują tom drugi Psychologii muzyki, który zawiera starannie wybrane i bardzo dobrze przygotowane teksty, skupione na wzajemnych relacjach pomiędzy wykonawcą muzyki a jej odbiorcą oraz na samej istocie muzyki. Różnorodność metodologii, koncepcji, podejść i stylów jest znaczącym atutem tej książki prowadzi do wielostronnego oglądu muzyki jako złożonego zjawiska interakcyjnego, narzędzia oddziaływania na ból, zmagania się z chorobą czy kreowania nastroju.
Szczegóły: Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą
Tytuł: Psychologia muzyki Pomiędzy wykonawcą a odbiorcą
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788377440520
Języki: polski
Rok wydania: 2015
Ilość stron: 224
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Redakcja: Kaleńska-Rodzaj Julia, Lawendowski Rafał