Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia
Agnieszka Bera
Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Ocena i kierunki doskonalenia
Agnieszka Bera
- Wydawnictwo: Rozpisani.pl
- Rok wydania: 2016
- ISBN: 9788394587505
- Ilość stron: 226
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Agnieszka Bera
Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.
Szczegóły: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Agnieszka Bera
Tytuł: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Podtytuł: Ocena i kierunki doskonalenia
Autor: Agnieszka Bera
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788394587505
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg