Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia

Książka

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Ocena i kierunki doskonalenia

  • Wydawnictwo: Rozpisani.pl
  • Rok wydania: 2016
  • ISBN: 9788394587505
  • Ilość stron: 226
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Agnieszka Bera

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość. W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.


Szczegóły: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Agnieszka Bera

Tytuł: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center
Podtytuł: Ocena i kierunki doskonalenia
Autor: Agnieszka Bera
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788394587505
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.37 kg


Recenzje: Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center - Agnieszka Bera

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×