Influencer marketing od A do Z
Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun
Influencer marketing od A do Z
Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun
- Wydawnictwo: Rozpisani.pl
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788395380204
- Ilość stron: 468
- Format: 16.0x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Influencer marketing od A do Z - Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun
Szukasz kompendium wiedzy o współpracy z influencerami? Interesują Cię polskie case studies i badania dotyczące naszego rynku? Jesteś marketerem i szukasz sposobu na ulepszenie swoich kampanii, a może jako twórca chcesz spojrzeć na ten temat okiem marki? To dla Ciebie powstał ?Influencer marketing od A do Z?! W książce zebraliśmy wiele praktycznych wskazówek: od przygotowania strategii, przez rozliczenia i tematy prawne, aż po analitykę. Zaprosiliśmy też do współpracy 36 ekspertów ? influencerów i marketerów, którzy podzielili się swoim doświadczeniem. Wspólnie z nimi przeprowadzimy Cię przez 10 etapów kampanii, odkryjemy przed Tobą niepublikowane dotąd case studies, a na deser zaserwujemy zestawienie najbardziej inspirujących influencerów ? Influencer WhiteList!
Szczegóły: Influencer marketing od A do Z - Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun
Tytuł: Influencer marketing od A do Z
Autor: Patrycja Górecka-Butora, Paweł Strykowski, Katarzyna Biegun
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
ISBN: 9788395380204
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 468
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 1.08 kg