Media.pl Badanie nad mediami w Polsce
Media.pl
Badanie nad mediami w Polsce
- Wydawnictwo: Libron
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788365705037
- Ilość stron: 280
- Format: 14.8x21.0
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Media.pl
Redaktorom tomu udało się zgromadzić teksty najbardziej znanych i znaczących badaczy z różnych obszarów wiedzy o mediach, a zarazem uczonych reprezentujących różne pokolenia w polskim medioznawstwie.
Mamy tu nestorów tej dyscypliny wiedzy, jej ciągle aktywnych klasyków oraz młode (no, może nie tak bardzo) wilki. Są tu zatem reprezentanci prasoznawstwa, badacze mediów masowych, filmo- i telewizjoznawcy, badacze gier komputerowych i palimedialnego dziennikarstwa, specjaliści od sztuki nowych mediów i sieciowych prosumentów. [...]Każdy z nich mówiąc o mediach, mówi o czymś trochę innym i trochę inaczej. Obok nacechowanego etycznie dyskursu humanistycznego/hermeneutyki pojawia się relacja z projektu badawczego o charakterze ilościowo-jakościowym, nowemu odczytaniu koncepcji McLuhana towarzyszy pełen pasji esej o dziennikarzach-celebrytach. [...] Redaktorzy książki starali się uporządkować ten wielogłos od tekstów najbardziej ogólnych (przedstawienie stanu badań, wymiar etyczny w badaniu mediów i praktykach medialnych),poprzez różne aspekty metodologiczne współczesnego medioznawstwa (intencje metodologiczne, konkretne projekty badawcze oraz prezentacje metod i wyników badań), po konkretne obszary problemowe (dziennikarze/celebryci, archeologia mediów, sztuka i nowe media).
Z recenzji wydawniczej prof. Tomasza Stępnia
Szczegóły: Media.pl
Tytuł: Media.pl
Podtytuł: Badanie nad mediami w Polsce
Wydawnictwo: Libron
ISBN: 9788365705037
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 280
Format: 14.8x21.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg
Redakcja: BielakTomasz, Ptaszek Grzegorz