Książka
  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788325590932
  • Ilość stron: 310
  • Format: 16.5x23.8cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing usług logistycznych - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk

Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.

Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.

W celu osiągnięcia przyjętych założeń:

zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług,
zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych,
wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.

Książka jest adresowana do:

studentów kierunków ekonomicznych ? jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu ?Marketing usług logistycznych?, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: ?Zarządzanie marketingowe w logistyce?, ?Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw?,
nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.

Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach ? Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.


Szczegóły: Marketing usług logistycznych - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk

Tytuł: Marketing usług logistycznych
Autor: Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325590932
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 310
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.506 kg


Recenzje: Marketing usług logistycznych - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: