Marketing usług logistycznych
Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
Marketing usług logistycznych
Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
- Wydawnictwo: C. H. Beck
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788325590932
- Ilość stron: 310
- Format: 16.5x23.8cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing usług logistycznych - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych.
Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług.
W celu osiągnięcia przyjętych założeń:
zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw,
omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług,
zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych,
wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych.
Książka jest adresowana do:
studentów kierunków ekonomicznych ? jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu ?Marketing usług logistycznych?, a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: ?Zarządzanie marketingowe w logistyce?, ?Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw?,
nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Książka napisana przez zespół autorów pracujących w dwóch katedrach ? Logistyki i Marketingu Usług Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Szczegóły: Marketing usług logistycznych - Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
Tytuł: Marketing usług logistycznych
Autor: Grażyna Rosa, Mariusz Jedliński, Urszula Chrąchol-Barczyk
Wydawnictwo: C. H. Beck
Seria: ZARZĄDZANIE
ISBN: 9788325590932
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 310
Format: 16.5x23.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.506 kg