Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler
Moje przygody z marketingiem
Philip Kotler
- Wydawnictwo: MT Biznes
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788380870642
- Ilość stron: 295
- Format: 15.8x23.3
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler
Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił obronić doktorat z ekonomii. Obecnie to jeden z najważniejszych myślicieli w obszarze marketingu. Jest autorem wielu książek, które stanowią podwaliny marketingu, i twórcą modeli marketingowych wykorzystywanych przez marketerów i biznesmenów na całym świecie. To on wprowadził do dziedziny takie koncepcje jak marketing społeczny czy demarketing. Obecnie, w wieku 84 lat, ma na swoim koncie ponad 50 książek o tematyce marketingowej i nadal wykłada w Kellogg School of Management. Napisany przez Kotlera podręcznik marketingu został po raz pierwszy wydany w roku 1961, a niedawno ukazało się jego 14. wydanie. Wciąż jest pozycją obowiązkową dla studentów marketingu. Moje przygody z marketingiem to pierwsza publikacja, w której Kotler opowiada o swoim życiu i tłumaczy, jakie zdarzenia inspirowały go do pracy nad kolejnymi książkami. Pisze na temat różnych zastosowań marketingu: w muzeach, w świecie polityki, w organizacjach non profit, w miastach, szpitalach oraz w kontekście społecznej odpowiedzialności firmy. Dzięki lekturze tej książki nie tylko poznasz kilka faktów z życia prawdziwego entuzjasty tej dziedziny, ale również dowiesz się co nieco na temat fundamentalnych zasad marketingu i zrozumiesz, jak możesz udoskonalić swoją firmę. *** Po raz pierwszy piszę coś, co ma charakter autobiograficzny. Jeśli choć trochę mnie kojarzysz, pewnie słyszałeś o 4P. Za tym skrótem kryje się miks marketingowy, czyli produkt (product), cena (price), dystrybucja (place) i promocja (promotion). Na miks marketingowy, stworzony w latach sześćdziesiątych ubiegłego wieku, składały się najważniejsze elementy procesu marketingowego. Moja książka Marketing, w której zajmuję się koncepcją 4P, stała się najpopularniejszym podręcznikiem na studiach z tej dziedziny na całym świecie. Obecnie na rynku znajduje się jej czternaste wydanie. Opublikowałem również 55 innych książek traktujących o marketingu, ale poruszających także inne tematy. Moje badania zaowocowały różnymi nagrodami, jak również 14 tytułami doktora honoris causa. Drogi Czytelniku, chciałbym podzielić się z tobą podróżą mojego życia. Philip Kotler
Szczegóły: Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler
Tytuł: Moje przygody z marketingiem
Autor: Philip Kotler
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380870642
Tytuł oryginału: My Adventures in Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Gasper Dorota
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 295
Format: 15.8x23.3
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.47 kg
Recenzje: Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler
Podobne do: Moje przygody z marketingiem - Philip Kotler
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna