Media i nowoczesność Społeczna teoria mediów

Książka

Media i nowoczesność
Społeczna teoria mediów

  • Wydawnictwo: Astrum
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 9788372490858
  • Ilość stron: 264
  • Format: 19.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 80,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 80,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Media i nowoczesność - John R. Thompson

Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc

W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów:

- wzrost medialnych interakcji
- kreacje nowych form widoczności medialnej
- pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych
- transformację tradycji
- własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie
- zmianę charakteru sfery publicznej

"Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.


Szczegóły: Media i nowoczesność - John R. Thompson

Tytuł: Media i nowoczesność
Podtytuł: Społeczna teoria mediów
Autor: John R. Thompson
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372490858
Tytuł oryginału: The Media and Modernity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mielnik Izabela
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 264
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg


Recenzje: Media i nowoczesność - John R. Thompson

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×