Media i nowoczesność Społeczna teoria mediów
John R. Thompson
Media i nowoczesność
Społeczna teoria mediów
John R. Thompson
- Wydawnictwo: Astrum
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 9788372490858
- Ilość stron: 264
- Format: 19.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
2-4 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Media i nowoczesność - John R. Thompson
Jaką rolę pełnią środki masowego komunikowania w formowaniu współczesnych społeczeństw Jak powinniśmy rozumieć społeczne oddziaływanie komunikowania i dyfuzji informacji, począwszy od wynalezienia druku w XV-wiecznej Europie, a na obecnej ekspansji globalnych sieci telekomunikacyjnych kończąc
W niniejszej książce John B. Thompson próbuje znaleźć odpowiedź na te i inne pytania. Stworzył on społeczną teorię komunikowania i mediów. Twierdzi, że rozwój mediów komunikowania wpływa na transformację przestrzenną i czasową uwarunkowań życia społecznego, kreuje nowe formy działania i współdziałania, które nie są już połączone z jednością miejsca i czasu. Konsekwencje tej transformacji mają wpływ na wiele aspektów naszego życia, od najbardziej intymnych osobistych doświadczeń do zmiany natury sfery publicznej i zjawiska widoczności publicznej. Thompson rozwija swoje argumenty poprzez analizę kilku powiązanych ze sobą tematów:
- wzrost medialnych interakcji
- kreacje nowych form widoczności medialnej
- pojawienie się globalnych sieci komunikacyjnych
- transformację tradycji
- własne "ja" a doświadczenie w zmediatyzowanym świecie
- zmianę charakteru sfery publicznej
"Media i nowoczesność. Społeczna teoria mediów" to doskonałe źródło dla studentów socjologii i politologii, badaczy socjologii kultury i mediów, a także wszystkich zainteresowanych teorią komunikowania.Kraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Astrum
ul. Norwida 19/6
50-374 Wrocław (PL)
tel: 733468895
email: [email protected]
Szczegóły: Media i nowoczesność - John R. Thompson
Tytuł: Media i nowoczesność
Podtytuł: Społeczna teoria mediów
Autor: John R. Thompson
Wydawnictwo: Astrum
Seria: KREATYWNOŚĆ
ISBN: 9788372490858
Tytuł oryginału: The Media and Modernity
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Mielnik Izabela
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 264
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg
Recenzje: Media i nowoczesność - John R. Thompson
Informacje:
Inne pozycje tego autora: John R. Thompson (6)
- Media i nowoczesność (Astrum) - Miękka
- Dziennik kata (Aktywa) - miękka ze skrzydełkami
- Metawersum. (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami
- Snajperzy drugiej wojny światowej (RM) - okładka miękka
- Biznes oparty na danych. Zespół ekspertów, sztuczna inteligencja i analityka jako klucz do sukcesu (Helion) - okładka miękka
- Snajperzy II wojny światowej (RM) - Miękka