Seria MENEDŻER SKUTECZNY - Jak nawiązać trwałe relacje z partnerami biznesowymi.

Książka

Seria MENEDŻER SKUTECZNY -
Jak nawiązać trwałe relacje z partnerami biznesowymi.

  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 8388931881
  • Ilość stron: 174
  • Format: x
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 24,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 24,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Seria MENEDŻER SKUTECZNY - - Harvard Business School Press

Najlepsze negocjacje to te, podczas których obie strony dążą do zbudowania więzi, wychodząc z założenia, że wzajemna relacja jest równie ważna, co szczegóły konkretnej transakcji. Natomiast nieumiejętne negocjacje mogą skutkować niepowodzeniami, zarówno w twojej osobistej karierze zawodowej, jak i w rozwoju firmy.Czym jednak dokładnie są negocjacje i dlaczego są tak ważne dla menedżerów, pragnących osiągać coraz lepsze wyniki w pracy? W negocjacjach nie chodzi o to, by przechytrzyć czy wykorzystać drugą stronę. Negocjacje to nic innego, jak obustronne poszukiwanie rozwiązania problemu, zadowalającego wszystkie zainteresowane strony. W tej książce omówiono najważniejsze wyzwania, przed którymi stają negocjujące strony.Idzie o: • negocjowanie w atmosferze wzajemnej współpracy • nawiązanie i utrzymanie trwałego partnerstwa strategicznego• negocjowanie pod presją (np. podczas poważnych konfliktów lub z wyjątkowo trudnym partnerem) • unikanie podczas negocjacji pułapek związanych z różnicami kulturowymi.


Szczegóły: Seria MENEDŻER SKUTECZNY - - Harvard Business School Press

Tytuł: Seria MENEDŻER SKUTECZNY -
Podtytuł: Jak nawiązać trwałe relacje z partnerami biznesowymi.
Autor: Harvard Business School Press
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388931888
ISBN: 8388931881
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 174
Format: x
Oprawa: Miękka


Recenzje: Seria MENEDŻER SKUTECZNY - - Harvard Business School Press

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Harvard Business School Press (1)