Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty

Książka

Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty

  • Wydawnictwo: Studio Emka
  • Rok wydania: 2006
  • ISBN: 8388607685
  • Ilość stron: 478
  • Format: 14.5x22.1cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 41,48 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 41,48 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Bielski Ireneusz

Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.


Szczegóły: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Bielski Ireneusz

Tytuł: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Autor: Bielski Ireneusz
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388607684
ISBN: 8388607685
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 478
Format: 14.5x22.1cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.645 kg


Recenzje: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Bielski Ireneusz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×