Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Bielski Ireneusz
Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Bielski Ireneusz
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rok wydania: 2006
- ISBN: 8388607685
- Ilość stron: 478
- Format: 14.5x22.1cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Bielski Ireneusz
Celem tej książki jest możliwie wszechstronne opisanie problematyki współczesnego marketingu z jednoczesnym zaakcentowaniem jego aspektów utylitarnych i podkreśleniem związków marketingu z innowa-cyjnością. Książka składa się z ośmiu rozdziałów. Na ich końcu przedstawiono przykłady będące odzwierciedleniem polskiej rzeczywistości, inne pochodzą z literatury zagranicznej. Ponadto pytania i zadania, które powinny przyczynić się do utrwalenia wiedzy i zdobycia umiejętności wykorzystania jej w praktyce.
Szczegóły: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty - Bielski Ireneusz
Tytuł: Współczesny marketing Filozofia, strategie, instrumenty
Autor: Bielski Ireneusz
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388607684
ISBN: 8388607685
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 478
Format: 14.5x22.1cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.645 kg