Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

,

Książka

Marketing smaku
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne

,

  • Wydawnictwo: Esteri
  • Rok wydania: 2017
  • ISBN: 9788365625601
  • Ilość stron: 312
  • Format: 19.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 19,01 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 19,01 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing smaku - Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso

Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.

Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.

Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.

dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu


Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.


Szczegóły: Marketing smaku - Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso

Tytuł: Marketing smaku
Podtytuł: Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Autor: Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
Wydawnictwo: Esteri
ISBN: 9788365625601
Tytuł oryginału: Marketing del gusto. Modelli di business
Język oryginału: włoski
Tłumacz: Niedźwiedź Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 312
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.696 kg


Recenzje: Marketing smaku - Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso (1)