Marketing smaku Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
Marketing smaku
Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
- Wydawnictwo: Esteri
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788365625601
- Ilość stron: 312
- Format: 19.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Marketing smaku - Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso i Luciana Squadrilli prezentują efekty swoich studiów i licznych doświadczeń praktycznych związanych z zastosowaniem współczesnych koncepcji i narzędzi marketingowych do wszelkich aktywności związanych ze sprzedażą produktów żywnościowych (tych regionalnych i ogólnokrajowych), działalnością gastronomiczną i turystyką kulinarną. Jest tu mowa nie tylko o marketingu tradycyjnym, ale też o działaniach marketingowych w Internecie oraz organizacji wydarzeń kulinarnych (eventów). Treści prezentowane w książce ilustrowane są bardzo licznymi przykładami praktycznymi, które prezentują działania marketingowe, jakie podejmują włoscy producenci i restauratorzy w XXI wieku.
dr hab. Witold Kowal, prof. UE
Dyrektor Instytutu Marketingu
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Kompleksowy przewodnik, pełnen danych, grafik i kolorowych zdjęć, ułatwiający pogłębianie wiedzy na temat wszystkich aspektów dotyczących marketingu odnoszącego się do jedzenia i gastronomii:
- analiza rynku produktów regionalnych i gastronomii,
- narzędzia, które można wykorzystać do informowania o gastronomii w internecie,
- organizacja wydarzeń kulinarnych,
- opowieści o tych, którym się udało i dlaczego.
Szczegóły: Marketing smaku - Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
Tytuł: Marketing smaku
Podtytuł: Jak promować produkty regionalne, usługi gastronomiczne oraz organizować wydarzenia kulinarne
Autor: Luciana Squadrilli, Slawka G. Scarso
Wydawnictwo: Esteri
ISBN: 9788365625601
Tytuł oryginału: Marketing del gusto. Modelli di business
Język oryginału: włoski
Tłumacz: Niedźwiedź Grzegorz
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 312
Format: 19.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.696 kg