BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY Praktyczny przewodnik jak zbudować swoją markę osobistą
Agnieszka Brukszo
BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY
Praktyczny przewodnik jak zbudować swoją markę osobistą
Agnieszka Brukszo
- Wydawnictwo: Poligraf
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788378566045
- Ilość stron: 136
- Format: 14.8x20.8
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY - Agnieszka Brukszo
Agnieszka Brukszo ? ekonomistka, strateg biznesu i międzynarodowy certyfikowany coach z dyplomem londyńskiej The Coaching Academy oraz akredytacją ICF. Ekspert w zakresie komunikacji i przywództwa. Swoje doświadczenie w osiąganiu sukcesów i pracy z ludźmi czerpie z 20 lat kariery w międzynarodowych korporacjach (IKEA, Coty, Statoil), gdzie pełniła funkcje zarządcze w działach marketingu i strategii zarówno w Polsce, jak i za granicą. Obecnie, we własnej firmie BrandU, na bazie autorskiego programu, pomaga liderom, zespołom i osobom indywidualnym cieszyć się rozwojem i osiągnięciami, wydobywając ich mocne strony i prawdziwe talenty ze specjalnym uwzględnieniem budowania marki osobistej. Coaching jest jej profesją i prawdziwą pasją. Wierzy w to, że Cel to Marzenie z określoną Datą. Proces budowania Marki Osobistej to swoista podróż w głąb siebie, a zaczyna się ona przede wszystkim od tożsamości, od tego ?kim jest człowiek?. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją Marką niż pozwolić, by Marka kierowała nami. Większość ludzi nie zarządza swoją marką. Ty możesz. Poznaj 10 kroków do zbudowania swojej Marki Osobistej Odkrywaj siebie w ćwiczeniach do każdej lekcji Poczuj swoją Markę wszystkimi zmysłami w strefie relaksu i zabawy ?Odkryjmy diament w każdym z nas?
Szczegóły: BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY - Agnieszka Brukszo
Tytuł: BrandU Czyli nowa marka o nazwie TY
Podtytuł: Praktyczny przewodnik jak zbudować swoją markę osobistą
Autor: Agnieszka Brukszo
Wydawnictwo: Poligraf
ISBN: 9788378566045
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 136
Format: 14.8x20.8
Oprawa: Miękka
Waga: 0.298 kg