Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku Diagnoza i typologia
Kusińska Alicja (redakcja)
Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku
Diagnoza i typologia
Kusińska Alicja (redakcja)
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2005
- ISBN: 83-208-1632-7
- Ilość stron: 268
- Format: 16.2x23.7cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku - Kusińska Alicja (redakcja)
Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych, co znalazło wyraz w książce. Autorzy omawiają miejsce rodzin ludzi młodych w strukturze demograficznej Polski, ich wartości, aspiracje i styl życia, aktywność i sytuację zawodową, sytuację materialną, warunki mieszkaniowe, poziom i strukturę konsumpcji oraz zachowania na rynku towarów konsumpcyjnych.
Szczegóły: Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku - Kusińska Alicja (redakcja)
Tytuł: Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku
Podtytuł: Diagnoza i typologia
Autor: Kusińska Alicja (redakcja)
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816327
ISBN: 83-208-1632-7
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 268
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg