Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku Diagnoza i typologia

Książka

Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku
Diagnoza i typologia

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2005
  • ISBN: 83-208-1632-7
  • Ilość stron: 268
  • Format: 16.2x23.7cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 42,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 42,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku - Kusińska Alicja (redakcja)

Badania zachowań na rynku konsumentów w różnych fazach cyklu życia rodziny są prowadzone we wszystkich krajach gospodarki rynkowej. W Polsce mamy do czynienia ze specyficzną, trudniejszą niż w krajach o wysokim PKB, sytuacją rodzin ludzi młodych, co znalazło wyraz w książce. Autorzy omawiają miejsce rodzin ludzi młodych w strukturze demograficznej Polski, ich wartości, aspiracje i styl życia, aktywność i sytuację zawodową, sytuację materialną, warunki mieszkaniowe, poziom i strukturę konsumpcji oraz zachowania na rynku towarów konsumpcyjnych.


Szczegóły: Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku - Kusińska Alicja (redakcja)

Tytuł: Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku
Podtytuł: Diagnoza i typologia
Autor: Kusińska Alicja (redakcja)
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816327
ISBN: 83-208-1632-7
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 268
Format: 16.2x23.7cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg


Recenzje: Rodziny ludzi młodych jako uczestnicy rynku - Kusińska Alicja (redakcja)

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: