Neuroshima Hex 3.0: Missisipi Wiek: 13+
Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Wiek: 13+
- Producent: Portal Games
- EAN: 5902560380750
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Missisipi w roku 2050 to toksyczny ściek wypływający wprost z wnętrza Molocha. Rzeka i ziemie w jej sąsiedztwie skryte w trujących oparach są znane jako Pas Śmierci lub wylęgarnia mutantów. Wojownicy z Missisipi, odziani w płaszcze i maski gazowe, przynoszą najgorsze choroby i trucizny.
Główną zaletą armii jest możliwość potężnego zatrucia Jadem wrogiego Sztabu, a także krzyżowania planów przeciwnika, spora odporność na ataki oraz zdolność omijania obrony przeciwnika. Wadą armii jest mała siła ataków, niewielka liczba jednostek walczących, brak pancerzy i wytrzymałości na nich oraz słaba mobilność.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Neuroshima HEX (edycja 3.0).
Zawartość pudełka:
- 35 znaczników armii
- znaczniki ran, frakcji, sieci
- woreczek strunowy
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 13+
Czas rozgrywki: około 30 minut
Szczegóły: Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Nazwa: Neuroshima Hex 3.0: Missisipi Wiek: 13+
Producent: Portal Games
Seria: Neuroshima
Kod paskowy: 5902560380750
Recenzje: Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
Podobne do: Neuroshima Hex 3.0: Missisipi
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Niedostępna