Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński
Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński
- Wydawnictwo: Onepress
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788328324619
- Ilość stron: 168
- Format: 14.0x20.8 cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.
Szczegóły: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Artur Jabłoński
Tytuł: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
Podtytuł: Copywriting & Webwriting
Autor: Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328324619
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 168
Format: 14.0x20.8 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Artur Jabłoński
Ta książka jest niesamowita. Pierwszy raz przeczytałam ją ukradkiem w pracy :) Potem przeczytałam jeszcze raz - na spokojnie. A potem usiadłam i... napisałam kilka pierwszych tekstów reklamowych swojej firmy. Zdecydowanie odbiegają one od tych, które pisałam wcześniej. Zastosowałam cenne wskazówki zawarte w książce. Pozostaje szlifowanie umiejętności. Ale książkę polecam wszystkim! Naprawdę warto!Katarzyna Kawa 2018-11-28 16:30:51
Podobne do: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować - Artur Jabłoński
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Cena dostępna po zalogowaniu
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
-
Niedostępna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Artur Jabłoński (5)
- Strange Years Jesień Część 1 (Kultura gniewu) - Twarda
- Jak to działa? Architektura (SBM) - Twarda
- Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting (Onepress) - miękka
- Wybrane inteligentne metody automatyki i modelowania (Exit) - Miękka
- Naród: wspólnota wyobrażona. Jan Rompski do Kaszubów (Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego) - Miękka