Zastosowania badań marketingowych Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Kaczmarczyk Stanisław
Zastosowania badań marketingowych
Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Kaczmarczyk Stanisław
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2014
- ISBN: 8320816572
- Ilość stron: 380
- Format: 16.2x23.6cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Zastosowania badań marketingowych - Kaczmarczyk Stanisław
Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.
Szczegóły: Zastosowania badań marketingowych - Kaczmarczyk Stanisław
Tytuł: Zastosowania badań marketingowych
Podtytuł: Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Autor: Kaczmarczyk Stanisław
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816570
ISBN: 8320816572
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 380
Format: 16.2x23.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.535 kg