Zastosowania badań marketingowych Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

Książka

Zastosowania badań marketingowych
Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2014
  • ISBN: 8320816572
  • Ilość stron: 380
  • Format: 16.2x23.6cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 59,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Zastosowania badań marketingowych - Kaczmarczyk Stanisław

Głównym celem książki jest przedstawienie podstawowych metod badawczych służących zaspokojeniu potrzeb informacyjnych decydentów pracujących w różnych organizacjach gospodarczych na szczeblu strategicznym i operacyjnym. Autor omawia więc wykorzystanie w procesie zarządzania wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych uwarunkowań zachowań nabywców dóbr konsumpcyjnych, uwarunkowań postępowania nabywców dóbr inwestycyjnych, ogólnych uwarunkowań rynkowych przedsiębiorstwa, konkurencji oraz rynków zagranicznych.


Szczegóły: Zastosowania badań marketingowych - Kaczmarczyk Stanisław

Tytuł: Zastosowania badań marketingowych
Podtytuł: Zarządzanie marketingowe i otoczenie przedsiębiorstwa
Autor: Kaczmarczyk Stanisław
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816570
ISBN: 8320816572
Języki: polski
Rok wydania: 2014
Ilość stron: 380
Format: 16.2x23.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.535 kg


Recenzje: Zastosowania badań marketingowych - Kaczmarczyk Stanisław

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: