Projektowanie doświadczeń
Gałązkiewicz Igor
Projektowanie doświadczeń
Gałązkiewicz Igor
- Wydawnictwo: Słowa i Myśli
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788363566937
- Ilość stron: 224
- Oprawa: Twarda
Niedostępna
Opis: Projektowanie doświadczeń - Gałązkiewicz Igor
Projektowanie doświadczeń to porywająca podróż po świecie marketingu, designu i architektury. Opowieść o tym, jak doświadczenie stało się jedną z najważniejszych metod komunikacji. Żyjemy bowiem w czasach, gdy nawet najlepiej zaprojektowane produkty i usługi przestały być same w sobie wystarczająco atrakcyjne, a rzeczy, by były pożądane (oprócz tego, że powinny być dobrze wykonane i opowiedziane), muszą podążać za treścią życia. Projektowanie doświadczeń jest spojrzeniem na współczesność przez pryzmat niebanalnej komunikacji, sztuki, architektury, wzornictwa oraz globalnej ekonomii. Od Nike, Supreme, przez Louis Vuitton, Hermés, Aesop, Ace Hotels, Colette i Dover Street Market, do M&M's i Acne Studios. Kluczowe projekty i tendencje zaprezentowano poprzez portfolio najciekawszych koncepcji, ale w szerokim kulturowym kontekście. Autor pokazuje, jak marki projektują doświadczenia w czasach wszystkiego ? gdy luksus przestał być już dawno wysadzany złotem, nostalgia i kunszt łączą się z zaawansowaną technologią, a świat wirtualny i rzeczywisty grają w jednym zespole na zmysłach publiczności.
Szczegóły: Projektowanie doświadczeń - Gałązkiewicz Igor
Tytuł: Projektowanie doświadczeń
Autor: Gałązkiewicz Igor
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566937
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 224
Oprawa: Twarda