Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

Książka

Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków

  • Wydawnictwo: Onepress
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788328325500
  • Ilość stron: 296
  • Format: 15.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 49,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - Jarek Szczepański

Teraz strategia jest prosta! Wspaniałe firmy i marki zwyciężają dzięki unikalnym strategiom. Strategia jest dziś w modzie. Jednak nadal uważa się ją za zawiłe i trudne zagadnienie. Czy słusznie? Okazuje się, że strategia to ? wbrew pozorom ? prosta sprawa. Skomplikowaną czynią ją jedynie teoretyczne rozważania. Odejdź od teorii i skup się na realiach! Oto książka specjalnie dla Ciebie. Napisana przez praktyka dla praktyków. Znajdziesz tu prostą i niezawodną metodę projektowania strategii na każdym poziomie organizacji biznesowej: dla marki, firmy i rynku. Zawartą tu wiedzę popierają dziesiątki przykładów wprost z życia. Dowiesz się z nich, jak najlepsi rozwiązywali strategiczne problemy i jak budowali swoją przewagę rynkową. Zobaczysz, jakie wskazówki i praktyczne narzędzia są przydatne w pracy menedżera. Autor książki wie, że każdy potrzebuje dobrej strategii i każdy jest w stanie ją stworzyć. Trzeba tylko poznać reguły gry, a te opisane są w niniejszym poradniku. Zacznij osiągać więcej dzięki lepszej strategii. Jarek Szczepański od ponad dwudziestu lat intensywnie zgłębia wiedzę o strategii i weryfikuje ją w rynkowej praktyce. Doradza przedsiębiorstwom działającym w obszarze dóbr konsumpcyjnych i usług. Wcześniej pracował na wyższych szczeblach międzynarodowych firm konsumenckich na kilku rynkach europejskich, a także w strategicznym konsultingu i brand designie. Zarządzał też dużymi zespołami marketingu i sprzedaży. Ma na swoim koncie wymierne sukcesy biznesowe osiągane dzięki manewrom strategicznym na rozmaitych rynkach, w różnych sektorach. Jest autorem książki Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (Onepress, 2015). Ukończył studia na trzech uczelniach i ma dyplom MBA. Można się z nim skontaktować poprzez stronę: jsmarketing.pl.


Szczegóły: Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - Jarek Szczepański

Tytuł: Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków
Autor: Jarek Szczepański
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328325500
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 296
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg


Recenzje: Złota strategia marki Droga do przewagi rynkowej i wyższych zysków - Jarek Szczepański

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: