E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
- Wydawnictwo: WAM
- Rok wydania: 2017
- ISBN: 9788327715593
- Ilość stron: 286
- Format: 15,5x23 cm
- Oprawa: broszurowa
Niedostępna
Opis: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
Rozwój Internetu oraz powiązanych z nim narzędzi komunikacyjnych całkowicie przewartościował strategie zachowania na rynku, w tym również na rynku politycznym. Kampanie wyborcze oraz polityczne prowadzone w czasach dzisiejszych wyglądają diametralnie inaczej niż wyglądały jeszcze na początku lat 90. XX wieku. Pojawienie się Internetu sprawiło, że stratedzy kampanijni zaczęli inaczej akcentować swoje działania, określać priorytety oraz planować budżety kampanijne. Należy zwrócić uwagę, że zmiany te przebiegają co prawda szybko, ale raczej ewolucyjnie, a nie rewolucyjnie. Rynek polityczny w pewnym względzie podąża tu za trendami wyznaczanymi przez rynek komercyjny, a innowacje wprowadzane są w większości przypadków w sposób bardziej zachowawczy, niż by się mogło wydawać.
Niniejsza książka pokazuje proces coraz szerszego wykorzystywania narzędzi internetowych w kampaniach prezydenckich w Stanach Zjednoczonych oraz Polsce, zwracając uwagę na czynniki społeczne, polityczne oraz technologiczne wpływające na ich wykorzystywanie.
Szczegóły: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce - Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
Tytuł: E-kampanie prezydenckie w USA i w Polsce
Autor: Konrad Oświecimski, Mirosław Lakomy
Wydawnictwo: WAM
ISBN: 9788327715593
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 286
Format: 15,5x23 cm
Oprawa: broszurowa