Czerwona Książeczka Sprzedawcy 12,5 zasady genialnej sprzedaży
Gitomer Jeffrey
Czerwona Książeczka Sprzedawcy 12,5 zasady genialnej sprzedaży
Gitomer Jeffrey
- Wydawnictwo: Studio Emka
- Rok wydania: 2012
- ISBN: 8388931954
- Ilość stron: 220
- Format: 13.5x20.0cm
- Oprawa: Twarda z obwolutą
Niedostępna
Opis: Czerwona Książeczka Sprzedawcy 12,5 zasady genialnej sprzedaży - Gitomer Jeffrey
Ta wspaniale prezentująca się edytorsko książka, jest równie znakomita pod względem treści. Została zaprojektowana tak, aby móc ją mieć ciągle przy sobie. Napisana przez wytrawnego handlowca stała się prawdziwym bestsellerem. Bo to jest swoisty katechizm handlowca.
Oto co pisze we wstępie autor:
Jeśli pragniesz odnieść wymarzony sukces jako sprzedawca, oto jest książka, którą powinieneś kupić natychmiast, przestudiować dwa razy, wcielić w życie jak najszybciej i zaglądać do niej każdego dnia.
Kiedy opanujesz wiedzę, którą chcę ci przekazać, zapewnisz sobie powodzenie w sprzedaży. Różnica pomiędzy sukcesem a przeciętnością tkwi w filozofii. Myśli większości sprzedawców zatrzymują się na końcu miesiąca. Ty jednak musisz zacząć sięgać myślami końca świata.
Czerwona Książeczka Sprzedawcy NIE mówi tylko o tym, jak skutecznie
Szczegóły: Czerwona Książeczka Sprzedawcy 12,5 zasady genialnej sprzedaży - Gitomer Jeffrey
Tytuł: Czerwona Książeczka Sprzedawcy 12,5 zasady genialnej sprzedaży
Autor: Gitomer Jeffrey
Wydawnictwo: Studio Emka
Kod paskowy: 9788388931956
ISBN: 8388931954
Tytuł oryginału: THE LITTLE RED BOOK OF SELLING
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Madejski Radosław
Języki: polski
Rok wydania: 2012
Ilość stron: 220
Format: 13.5x20.0cm
Oprawa: Twarda z obwolutą
Waga: 0.45 kg
Recenzje: Czerwona Książeczka Sprzedawcy 12,5 zasady genialnej sprzedaży - Gitomer Jeffrey
Informacje:
Inne pozycje tego autora: Gitomer Jeffrey (3)
- Zielona książeczka Osiągaj zamierzone cele (Studio Emka) - Twarda
- Get Sh*t Done. Skuteczne techniki podkręcania wydajności, pokonywania prokrastynacji i zwiększania rentowności (Onepress) - Miękka
- Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów (MT Biznes) - Miękka ze skrzydełkami