E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

, ,

Książka

E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

, ,

  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788381020695
  • Ilość stron: 170
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 66,60 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 66,60 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska

Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.



W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: 


  • Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? 

  • Co to jest marketing internetowy?

  • Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? 

  • Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?

  • Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? 

  • Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?


Kraj produkcji: PL

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl


Szczegóły: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Kraj produkcji: PL


Recenzje: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska (1)