E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788381020695
- Ilość stron: 170
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
? Co to jest marketing internetowy?
? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Szczegóły: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw - Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg