Marketing bezposredni i interaktywny
Stone Merlin, Bond Alison, Blake Elizabeth
Marketing bezposredni i interaktywny
Stone Merlin, Bond Alison, Blake Elizabeth
- Wydawnictwo: PWE
- Rok wydania: 2007
- ISBN: 8320816882
- Ilość stron: 296
- Format: 16.1x23.8
- Oprawa: Kartonowa
Niedostępna
Opis: Marketing bezposredni i interaktywny - Stone Merlin, Bond Alison, Blake Elizabeth
Rozwój marketingu bezpośredniego oraz wykorzystanie w biznesie Internetu i innych mediów komunikacyjnych są w Polsce coraz bardziej widoczne, tym samym rośnie potrzeba kształcenia w tym zakresie. Coraz szerzej w programach studiów pojawiają się takie przedmioty, jak marketing interaktywny, komunikacja w Internecie, marketing bezpośredni, zarządzanie relacjami z klientem. Książka wychodzi naprzeciw tym potrzebom. Autorzy w kolejnych rozdziałach bardzo ciekawie i przejrzyście wyjaśniają, co to jest marketing bezpośredni i marketing interaktywny, jak nimi zarządzać, jakie korzyści odniesie przedsiębiorstwo z ich zastosowań oraz jakimi narzędziami się posługiwać, często odwołując się do przykładów.
Szczegóły: Marketing bezposredni i interaktywny - Stone Merlin, Bond Alison, Blake Elizabeth
Tytuł: Marketing bezposredni i interaktywny
Autor: Stone Merlin, Bond Alison, Blake Elizabeth
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320816884
ISBN: 8320816882
Kategoria: Podręczniki
Technikum » Klasa 3
Technikum » Klasa 4
Przedmiot: Przedsiębiorczość
Tytuł oryginału: The Definitive Quide to Directand Interactive Marketing
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Woźniczka Jarosław
Języki: polski
Rok wydania: 2007
Ilość stron: 296
Format: 16.1x23.8
Oprawa: Kartonowa
Waga: 0.47 kg