Sieci wpływu Psychologia perswazji on-line

Książka

Sieci wpływu
Psychologia perswazji on-line

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788301198015
  • Ilość stron: 238
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Sieci wpływu - Nathalie Nahai

?Książka odwołuje się do najnowszych idei psychologii, socjologii, biznesu, designu i innych istotnych obszarów. Jest niezbędną lekturą dla wszystkich, którzy pracują w sieci?. Jamie Bartlett Autor książki The Dark Net ?Nathalie Nahai jest najbardziej inteligentną współczesną autorką książek o technologii. Ta książka przemienia każdego czytelnika w eksperta!? Dr Thomas Chamorro-Premuzic Professor of Business Psychology UCL i Columbia University Większość biznesowych interakcji odbywa się w sieci, dlatego małe i duże firmy z najróżniejszych sektorów stanęły przed wyzwaniem: jak w tych warunkach zjednać sobie klientów i zatrzymać ich przy sobie? Nathalie Nahai zbiera w tej książce wiedzę z zakresu psychologii, neuronauk i ekonomii behawioralnej, by wyjaśnić dynamikę i motywacje zachowań konsumentów. ?Sieci wpływu? to praktyczny przewodnik, który pozwoli ci udoskonalić produkty, stronę internetową i marketing twojej firmy oraz umożliwi budowanie wartościowych, bardziej angażujących relacji z klientami.


Szczegóły: Sieci wpływu - Nathalie Nahai

Tytuł: Sieci wpływu
Podtytuł: Psychologia perswazji on-line
Autor: Nathalie Nahai
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301198015
Tytuł oryginału: Webs of Influence. The psychology of online persuasion
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 238
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.422 kg


Recenzje: Sieci wpływu - Nathalie Nahai

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Nathalie Nahai (1)