Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

,

Książka

Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2

,

  • Wydawnictwo: SuperMemo World
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788379840946
  • Ilość stron: 128
  • Format: 14.1 x 19.7 cm
  • Oprawa: Pudełko kartonowe
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 59,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 59,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech

Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.



Kurs języka angielskiego Business English - Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.



Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:


  • kurs multimedialny do nauki wszystkich treści z podręcznika, w którym znajdziesz 640 różnorodnych ćwiczeń, dostępny w aplikacjach SuperMemo dla systemów Android, iOS oraz Windows PC + 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu

  • nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.


Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:


  • zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)

  • reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)

  • handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)

  • zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)

  • zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)

  • zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics). 




Kupując książkę, otrzymujesz kod dostępu do jej rozszerzeń multimedialnych. SuperMemo to między innymi:


  • oparta o badania naukowe, wielokrotnie nagradzana metoda SuperMemo, pozwalająca zapamiętywać tysiące słów z blisko 100% skutecznością bogaty słownik pozwalający wyszukiwać i dodawać nowe słowa do nauki

  • dostęp do wielu kursów językowych

  • możliwość tworzenia własnych notatek personalizujących treść kursu

  • możliwość nauki online oraz w aplikacjach przygotowanych na: komputer, tablet oraz smartfon.




Uczysz się, jak i gdzie chcesz. Zawsze logujesz się na jedno konto użytkownika, wspólne dla serwisu online oraz programu i aplikacji mobilnych SuperMemo, dzięki czemu Twoje postępy w nauce są wszędzie identyczne!


Szczegóły: Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech

Tytuł: Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2
Autor: Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech
Wydawnictwo: SuperMemo World
ISBN: 9788379840946
Języki: angielski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 128
Format: 14.1 x 19.7 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.242 kg


Recenzje: Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2 - Warżała-Wojtasiak Magdalena, Wojtasiak Wojciech

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: