Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywatelskiej Studia z etnografii internetu
Grzegorz Stunża
Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywatelskiej
Studia z etnografii internetu
Grzegorz Stunża
- Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788365155214
- Ilość stron: 420
- Format: 12.0x19.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywatelskiej - Grzegorz Stunża
Tak zwane mikronacje (wirtualne państwa, v-państwa), podobnie jak inne zjawiska społeczne powstające w oparciu o ?nowe media?, są jeszcze stosunkowo słabo rozpoznane. Tematyce mikronacyjnej poświęcono w Polsce zaledwie kilka artykułów, nie monitoruje się także na bieżąco rozwoju zjawiska i jego przemian. Wirtualne państwa są słabo opisane również na świecie, a główne publikacje na ich temat mają charakter prasowy, utrzymane są w większości w tonie opisu ciekawego, ale jednak epizodycznego wydarzenia, dlatego badania nad fenomenem ?wirtualnych? społeczności, podejmujących się m.in. symulowania procesów państwowych, uznać należy za inspirujące ? zarówno dla współczesnej pedagogiki (a szczególnie edukacji obywatelskiej oraz edukacji medialnej, rozumianej nie tylko jako subdyscyplina pedagogiczna, ale również szeroko ? jako ruch na rzecz edukacji w zakresie wyrównywania dostępu i kształcenia umiejętności wykorzystania mediów), jak i myśli kulturoznawczej, antropologicznej i politologicznej.
Szczegóły: Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywatelskiej - Grzegorz Stunża
Tytuł: Wirtualne państwo jako przestrzeń edukacji obywatelskiej
Podtytuł: Studia z etnografii internetu
Autor: Grzegorz Stunża
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155214
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 420
Format: 12.0x19.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.36 kg