Subiektywna psychologia biznesu
Paweł Fortuna
Subiektywna psychologia biznesu
Paweł Fortuna
- Wydawnictwo: GWP
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788374897563
- Ilość stron: 232
- Format: 14.7x20.2
- Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Niedostępna
Opis: Subiektywna psychologia biznesu - Paweł Fortuna
SZCZERZE I OTWARCIE O POLSKIM BIZNESIE I LUDZIACH GO TWORZĄCYCH ? Dlaczego Polacy są podobni do kury zielononóżki? ? Czy każdy z nas jest chciwy i leniwy? ? Jakie jest źródło tak głęboko w nas zakorzenionego kompleksu niższości? ? Jak powstało hasło ?Polak potrafi?? ? Dlaczego pracujemy ciężej niż koledzy z innych krajów, choć mamy te same procedury? ? Czy umiemy wyciągać wnioski i naukę na przyszłość z własnych porażek? ? Jakimi jesteśmy szefami, a jakimi pracownikami? ? Czy umiemy doceniać siebie? A innych? ? Czym jest fochbing i kiedy jest stosowany? ? Perfekcjonizm ? błogosławieństwo czy przekleństwo? Na te i wiele, wiele innych pytań odpowiada doktor Paweł Fortuna ? jak zawsze w sposób błyskotliwy i interesujący. Komentarze i refleksje autora stanowią wynik wieloletniej obserwacji środowiska biznesowego w Polsce (od czasów przemian do dzisiaj) oraz doświadczenia zdobytego w pracy z jego przedstawicielami. Zawarte w książce uwagi to subiektywne spostrzeżenia stanowiące punkt wyjścia dalszych przemyśleń, zaproszenie do dyskusji i zachętę do wprowadzania zmian. Znakomite teksty autora zostały opatrzone ilustracjami autorstwa wybitnego artysty, rysownika, malarza ? Janusza Kapusty.
Szczegóły: Subiektywna psychologia biznesu - Paweł Fortuna
Tytuł: Subiektywna psychologia biznesu
Autor: Paweł Fortuna
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374897563
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 232
Format: 14.7x20.2
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.305 kg
Recenzje: Subiektywna psychologia biznesu - Paweł Fortuna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Paweł Fortuna (9)
- Animal Rationale (Audiobook) (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Sprzedaż bez sprzedawania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Psychologia biznesu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Sztuka feedbacku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Cena pamięci (WarBook) -
- W poszukiwaniu duchowości człowieka (Copernicus Center Press) - Twarda
- Człowiek widmo (WITOLD GADOWSKI) - miękka
- Optimum 2.0. Idea cyberpsychologii pozytywnej (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Ekonomia racjonalnych zachowań (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka