Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej
Monika Sulimowska-Formowicz
Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej
Monika Sulimowska-Formowicz
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788380855083
- Ilość stron: 270
- Format: 16.5x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej - Monika Sulimowska-Formowicz
Sukces przedsiębiorstwa w kooperacji międzyorganizacyjnej/współpracy gospodarczej wymaga, m.in. posiadania szczególnych kompetencji zarządzania relacjami. Kompetencje te tworzą kompetencję relacyjną, meta kompetencję, na którą składają się procedury i umiejętności cząstkowe organizacji budujące kompetencje niezbędne do prowadzenia procesu współpracy na wszystkich jego etapach. Wyniki badań zaprezentowanych w książce wskazują na pozytywny wpływ kompetencji relacyjnej (jako całości) na sukces przedsiębiorstwa w niekapitałowej kooperacji gospodarczej różnego typu (m.in. współpracy marketingowej) oraz na zróżnicowane znaczenie poszczególnych kompetencji składowych: wyboru partnera; planowania relacji; zarządzania wspólnymi czynnościami, integracyjnej, rozwiązywania problemów, zarządzania wiedzą i zarządzania efektywnością relacji. Patron wydania: Uniwersytet Śląski w Katowicach.
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (PL)
tel: 228514561
email: [email protected]
Szczegóły: Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej - Monika Sulimowska-Formowicz
Tytuł: Kompetencja relacyjna jako czynnik sukcesu przedsiębiorstwa we współpracy międzyorganizacyjnej
Autor: Monika Sulimowska-Formowicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380855083
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 270
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg