Kucharz małej gastronomii Podstawy rachunkowości Zasadnicza Szkoła Zawodowa
Górska-Warsewicz Hanna
Kucharz małej gastronomii Podstawy rachunkowości
Zasadnicza Szkoła Zawodowa
Górska-Warsewicz Hanna
- Wydawnictwo: WSiP
- Rok wydania: 2010
- ISBN: 9788302094057
- Ilość stron: 268
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Kucharz małej gastronomii Podstawy rachunkowości - Górska-Warsewicz Hanna
Podręcznik z nowej serii wydawniczej KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII do nauki przedmiotu - podstawy rachunkowości, w zawodzie: kucharz małej gastronomii, na poziomie zasadniczej szkoły zawodowej.
Autorka zapoznaje uczniów z podstawowymi pojęciami ekonomicznymi dotyczącymi przedsiębiorstwa gastronomicznego, uczy wypełniania dokumentacji rachunkowej w małych zakładach gastronomicznych. Omawia pojęcia odpowiedzialności majątkowej pracowników oraz efektywności planowanych inwestycji, a także sposoby posługiwania się kodeksem pracy. Przedstawia zasady organizacji pracy, rolę marketingu, rodzaje cen i marż, kalkulację cen sprzedaży.
Numer dopuszczenia: 09/2005.
Szczegóły: Kucharz małej gastronomii Podstawy rachunkowości - Górska-Warsewicz Hanna
Tytuł: Kucharz małej gastronomii Podstawy rachunkowości
Podtytuł: Zasadnicza Szkoła Zawodowa
Autor: Górska-Warsewicz Hanna
Wydawnictwo: WSiP
Seria: KUCHARZ MAŁEJ GASTRONOMII
ISBN: 9788302094057
Kategoria: Podręczniki
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 1
Szkoła branżowa I stopnia » Klasa 2
MEN: 09/2005
Przedmiot: Przedmioty zawodowe
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 268
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg
Recenzje: Kucharz małej gastronomii Podstawy rachunkowości - Górska-Warsewicz Hanna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Górska-Warsewicz Hanna (3)
- Działalność gospodarcza w gastronomii. Gastronomia. Podręcznik do nauki zawodów technik żywienia i usług gastronomicznych oraz kucharz. Tom III. Szkoły ponadgimnazjalne (WSiP) - Miękka
- Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej (Difin) - Miękka
- Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka