Współtworzenie wartości w marketingu Przykład szkolnictwa wyższego

Książka

Współtworzenie wartości w marketingu
Przykład szkolnictwa wyższego

  • Wydawnictwo: C. H. Beck
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788381286770
  • Ilość stron: 406
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 99,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 99,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Współtworzenie wartości w marketingu - Katarzyna Dziewanowska

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W niewielkim stopniu była ona odnoszona do sektora szkolnictwa wyższego [?]. Książka Katarzyny Dziewanowskiej pt. ?Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego? jest rzetelną pracą naukową, zarówno z teoretycznego, jak i praktycznego punktu widzenia [?]. Poważnym osiągnięciem Autorki jest przedstawienie wyników interesujących badań empirycznych przeprowadzonych na relatywnie dużej próbie w Polsce.
Prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie

Książka Katarzyny Dziewanowskiej przynosi wiedzę wartościową dla środowiska naukowego, ale także cenną i zrozumiałą dla praktyków zarządzania publicznego i dla polityków. Rzadko się zdarza, żeby praca rzetelna pod względem naukowym i wykorzystująca różnorodne techniki badawcze była jednocześnie łatwa w odbiorze i zrozumiała dla odbiorców spoza środowiska akademickiego. Monografia dr Dziewanowskiej łączy te cechy. Może także stanowić wzór dla innych autorów pod względem przejrzystości wywodu, uporządkowania wątków i posługiwania się naukowym językiem. Wreszcie, pokazuje ona, jak pisząc na temat specyficzny dla jednej dyscypliny naukowej, można stworzyć pracę interesującą także z perspektywy interdyscyplinarnej (autor tej recenzji jest ekonomistą, a książkę przeczytał z dużym zainteresowaniem).
Dr hab. Mikołaj Herbst
Uniwersytet Warszawski
Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych


Szczegóły: Współtworzenie wartości w marketingu - Katarzyna Dziewanowska

Tytuł: Współtworzenie wartości w marketingu
Podtytuł: Przykład szkolnictwa wyższego
Autor: Katarzyna Dziewanowska
Wydawnictwo: C. H. Beck
ISBN: 9788381286770
Tytuł oryginału: B
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 406
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.64 kg


Recenzje: Współtworzenie wartości w marketingu - Katarzyna Dziewanowska

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×