Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Iwińska-Knop Krystyna
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Iwińska-Knop Krystyna
- Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788380889521
- Ilość stron: 318
- Format: 28.8x15.7
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Iwińska-Knop Krystyna
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy.
Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.
Szczegóły: Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji - Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Iwińska-Knop Krystyna
Tytuł: Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
Autor: Elżbieta Jadwiga Biesaga-Słomczewska, Iwińska-Knop Krystyna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788380889521
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 318
Format: 28.8x15.7
Oprawa: Miękka
Waga: 0.524 kg