Uczę się czytać, pisać i liczyć Przewodnik dla nauczyciela
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Uczę się czytać, pisać i liczyć Przewodnik dla nauczyciela
Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
- Wydawnictwo: Harmonia
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788380801042
- Ilość stron: 220
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Uczę się czytać, pisać i liczyć Przewodnik dla nauczyciela - Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Prezentowany przewodnik dla nauczyciela odnosi się do treści nauczania zawartych w publikacjach Alicji Tanajewskiej i Renaty Naprawy "Uczę się czytać, pisać i liczyć. Karty pracy dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", cz. 1?4. Jest skierowany do nauczycieli uczących: uczniów ze specjalnymi potrzebami; uczniów edukacji wczesnoszkolnej z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim; uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym; uczniów z trudnościami w uczeniu się wynikającymi z deficytów rozwojowych; sześciolatków w normie intelektualnej, których rozwój przebiega typowo; nauczycieli szkół masowych i specjalnych ośrodków szkolno-wychowawczych; rodziców uczniów. Przewodnik umożliwi nauczycielom zapis tematów zajęć w dziennikach lekcyjnych oraz monitorowanie realizacji podstawy programowej.
Szczegóły: Uczę się czytać, pisać i liczyć Przewodnik dla nauczyciela - Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Tytuł: Uczę się czytać, pisać i liczyć Przewodnik dla nauczyciela
Autor: Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Wydawnictwo: Harmonia
ISBN: 9788380801042
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg
Recenzje: Uczę się czytać, pisać i liczyć Przewodnik dla nauczyciela - Renata Naprawa, Alicja Tanajewska
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Renata Naprawa, Alicja Tanajewska (20)
- Nadeszła zima Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Harmonia) - Kartonowa
- Przyszła wiosna Karty pracy dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym (Harmonia) - Kartonowa
- Uczę się samodzielności. Część 2: Uspołecznienie (Harmonia) - Miękka
- Uczę się samodzielności. Część 1. Samoobsługa (Harmonia) - miękka
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 3 (Difin) - Kartonowa
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 1 (Difin) - miękka
- Karty pracy z edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami. Część 2 (Difin) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa
- Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną (Harmonia) - Kartonowa
- Dostosowanie wymagań edukacyjnych 1etap (Harmonia) -
- Uczę się samodzielności cz.3 Sfera poznawcza KP (Harmonia) -
- Uczę się i rozwijam Karty pracy Część 1 (Harmonia) - Miękka
- Uczę się i rozwijam Arkusz monitoringu Część 1 (Harmonia) - Miękka
- Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu. Część 2 (Harmonia) - miękka
- Uczę się i rozwijam. Karty pracy. Część 2 (Harmonia) - miękka
- Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu. Część 3 (Harmonia) - miękka
- Uczę się i rozwijam. Karty pracy. Część 3 (Harmonia) - miękka
- Uczę się i rozwijam. Arkusz monitoringu. Część 4 (Harmonia) - miękka