Książka
  • Wydawnictwo: Wolters Kluwer
  • Rok wydania: 2018
  • ISBN: 9788381248983
  • Ilość stron: 280
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 139,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 139,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Opodatkowanie akcji marketingowych - Katarzyna Feldo, Anna Hornowska, Michał Majczyna, Jacek Matarewicz, Danuta Mochol-Gumowska, Jacek Sklepowicz

Książka ma formę przewodnika kompleksowo przedstawiającego najważniejsze zagadnienia podatkowe, z którymi spotykają się krajowe oraz zagraniczne podmioty prowadzące działalność marketingową na polskim rynku. W publikacji omówiono m.in.: - pojęcia reklamy i reprezentacji na gruncie podatkowym, - loterie promocyjne i konkursy, - rozliczanie rabatów, bonów, sprzedaży premiowej i nieodpłatnych wydań, - zmianę przepisów karnych w zakresie odpowiedzialności za wystawianie tzw. pustych faktur, - najnowsze zmiany w podatkach dochodowych dotyczące prezentowanej problematyki (m.in. zwolnienie z PIT wypłaty nagród w konkursach), - nowe regulacje prawne dotyczące opłaty reklamowej oraz ich praktyczną implementację, - dokumentowanie wykonania usług marketingowych, - opłatę reklamową od tablic i urządzeń reklamowych, - podatkowe ujęcie społecznej odpowiedzialności biznesu i sponsoringu, - transgraniczne aspekty prowadzenia działalności marketingowej (w tym rozliczenie ?podatku u źródła?, importu usług w VAT), - najczęściej spotykane problemy branży reklamowej związane z cenami transferowymi, prawem celnym i prawem karnym skarbowym. Autorzy przybliżyli również stanowisko doktryny i najnowsze orzecznictwo sądów krajowych oraz interpretacje urzędowe organów administracji, a także orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej.


Szczegóły: Opodatkowanie akcji marketingowych - Katarzyna Feldo, Anna Hornowska, Michał Majczyna, Jacek Matarewicz, Danuta Mochol-Gumowska, Jacek Sklepowicz

Tytuł: Opodatkowanie akcji marketingowych
Autor: Katarzyna Feldo, Anna Hornowska, Michał Majczyna, Jacek Matarewicz, Danuta Mochol-Gumowska, Jacek Sklepowicz
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381248983
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 280
Oprawa: Miękka


Recenzje: Opodatkowanie akcji marketingowych - Katarzyna Feldo, Anna Hornowska, Michał Majczyna, Jacek Matarewicz, Danuta Mochol-Gumowska, Jacek Sklepowicz

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×