Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem
Agnieszka Bala
Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem
Agnieszka Bala
- Wydawnictwo: Arson
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788361022466
- Ilość stron: 40
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem - Agnieszka Bala
Przedstawiony program jest próbą określenia kierunku terapeutycznego i edukacyjnego w przypadku pracy z dzieckiem zagrożonym autyzmem i autystycznym we wczesnym okresie jego rozwoju.
Doświadczenie autorki w pracy z tymi dziećmi ukazuje, że jest to możliwe, choć niekoniecznie proste.
Z jednej strony dzieci z tym zaburzeniem są nieprzewidywalne, z drugiej jednak powinny mieć możliwość rozwijania umiejętności zgodnie z programem wyznaczonym przez naturę. Wiedza na temat rozwoju dziecka daje możliwość precyzyjnego konstruowania programu terapeutycznego dla dzieci
autystycznych. Wiemy, iż osiągniecie kolejnych kamieni milowych w rozwoju, warunkuje dalszy proces terapeutyczny i edukacyjny.
Każda pojawiająca się umiejętność jest bazą dla następnego etapu. Metoda krakowska, która jest podstawą tego opracowania, pozwala zaplanować pracę krok po kroku, zgodnie z etapami rozwoju dziecka oraz daje możliwość stosowania szerokiego wachlarza technik terapeutycznych i edukacyjnych.
Program Terapeutyczno-Edukacyjny dla Dzieci Zagrożonych Autyzmem i Autystycznych
przedstawia propozycję pracy w ramach:
wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
edukacji
terapii
Szczegóły: Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem - Agnieszka Bala
Tytuł: Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem
Autor: Agnieszka Bala
Wydawnictwo: Arson
ISBN: 9788361022466
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 40
Recenzje: Program ter.-eduk. dla dzieci zagrożonych autyzmem - Agnieszka Bala
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Agnieszka Bala (20)
- Kocham szkołę! Podręcznik do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną (WiR) - miękka
- Kocham szkołę! Ćwiczenia do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Zeszyt 1 (WiR) - miękka
- Kocham szkołę! Ćwiczenia do nauki czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną. Zeszyt 2 (WiR) - miękka
- Myślę, czytam, rysuję Rozwojowy model terapii Zeszyt 2 (Arson) - Miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 8. Analiza i synteza wzrokowa. Materiał tematyczny (Arson) - Miękka
- Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu. Zeszyt 7. Planowanie ruchu (Arson) - Broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 10 Myślenie sytuacyjne (Arson) - Miękka
- Stymulacja prawej i lewej półkuli 9 Ćw. przygot. (Arson) - broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 6. Kategoryzacja tematyczna (Arson) - Miękka
- Stymulacja 5. Analiza i synteza wzrokowa Arson (Arson) - Broszurowa
- Stymulacja prawej i lewej półkuli mózgu 1 Percepcja wzrokowa (Arson) - Miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 4 Grafopercepcja (Arson) - Miękka
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie symultaniczne (Edukacyjne) - broszurowa
- Przedszkolak kocha czytać. Czytanie sekwencyjne (Edukacyjne) - broszurowa
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu. Zeszyt 2. Analiza, synteza wzrokowa i odwrócenia (Arson) - Miękka
- Stymulacja Prawej i Lewej Półkuli Mózgu Zeszyt 3 Sekwencje (Arson) - Miękka
- Myślę, czytam, rysuję. Pakiet przedszkolaka. Rozwojowy model terapii (Arson) - Pudełko kartonowe
- Myślę, czytam, rysuję cz.1 (Arson) - Broszurowa
- Sylaby w świecie zwierząt. Ćwiczenia utrwalające (Arson) - broszurowa
- Autyzm. Blok terapeutyczny. Grafopercepcja cz.3 (WiR) -