Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Miles Young
Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Miles Young
- Wydawnictwo: Arkady
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788321350660
- Ilość stron: 288
- Format: 24.9x18.3
- Oprawa: Twarda
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym podręcznikiem.
Coraz szybsze tempo zmian zachodzących w epoce cyfrowej stawia agencjom reklamowym i ich klientom liczne nowe wymagania, a zarazem stwarza nowe okazje. Miles Young, wykorzystując doświadczenia zdobyte w czasie długiej i pełnej sukcesów pracy w agencji reklamowej Ogilvy & Mather, napisał ten bardzo potrzebny podręcznik, w którym przedstawia elementarne prawdy, wydobyte kosztem wielkich starań z ?szumu? cyfrowego. Rozważania, poparte wynikami najnowszych badań naukowych oraz zilustrowane studiami przypadków najlepszych kampanii reklamowych, zawierają praktyczne rady dla wszystkich, którzy zamierzają podjąć pracę w reklamie albo już w niej pracują. Wszechstronna tematyka książki obejmuje następujące zagadnienia:
? ZACHOWANIE SIĘ MARKI W NOWYM PEJZAŻU CYFROWYM
? ZNACZENIE EKOSYSTEMU CYFROWEGO
? TWORZENIE INTELIGENTNYCH TREŚCI, KTÓRE ANGAŻUJĄ ODBIORCĘ
? TRZY POLA BITWY ? MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE, MOBILNOŚĆ
I CIĄGŁOŚĆ HANDLU
? ZALEŻNOŚCI MIĘDZY MARKAMI, NASTAWIENIEM SPOŁECZNYM
A SPOŁECZEŃSTWEM
? OKIEŁZNANIE MOCY TECHNOLOGII TWÓRCZYCH
? PRZYDATNOŚĆ DUŻYCH ZBIORÓW DANYCH
? INTERNET A RYNKI WSCHODZĄCEKraj produkcji: Polska
Producent:
Wydawnictwo Arkady
Dobra 28
00-344 Warszawa (Polska)
tel: (22)4448650
email: info@arkady.eu
Szczegóły: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej - Miles Young
Tytuł: Ogilvy o reklamie w epoce cyfrowej
Autor: Miles Young
Wydawnictwo: Arkady
ISBN: 9788321350660
Tytuł oryginału: Ogilvy on advertising in the digital age
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Zagrodzki Michał
Języki: polski, angielski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 288
Format: 24.9x18.3
Oprawa: Twarda
Waga: 1.008 kg