Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej Jak znani i sławni chronią swoje prawa
Katarzyna Grzybczyk
Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej
Jak znani i sławni chronią swoje prawa
Katarzyna Grzybczyk
- Wydawnictwo: Wolters Kluwer
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788381601559
- Ilość stron: 272
- Oprawa: Miękka
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk
Myszka Miki, Star Wars, Christian Louboutin, Andy Warhol to tylko niektóre z ikon popkultury wybrane przez autorkę w celu pokazania, jak regulacje prawne ? czasem sprytnie zinterpretowane ? przyczyniły się do wykreowania koncernów, wytwórni, przedsiębiorstw, nazwisk, postaci czy symboli. Książka zawiera bogato ilustrowane opisy najciekawszych spraw sądowych, sporów oraz zjawisk społecznych związanych z ochroną dóbr niematerialnych w obszarze kultury popularnej. Z lektury czytelnik dowie się m.in. dlaczego Myszka Miki może być chroniona wiecznie. Publikacja pokazuje też kwestie wykorzystywania ikon popkultury poza pierwotnym obszarem ich istnienia, gdzie stają się pożądanym atrybutem działalności rynkowej przedsiębiorców i producentów, umożliwiają rozpoznawalność marek lub też nadają im prestiż.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły: Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk
Tytuł: Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej
Podtytuł: Jak znani i sławni chronią swoje prawa
Autor: Katarzyna Grzybczyk
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381601559
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 272
Oprawa: Miękka
Recenzje: Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej - Katarzyna Grzybczyk
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Katarzyna Grzybczyk (6)
- Ikony popkultury a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Rozrywki XXI wieku a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Ilustrowane prawo reklamy (KAM-0558) (Wolters Kluwer) - miękka
- Skradziona kultura. Jak Zachód wykorzystuje cudzą własność intelektualną (Wolters Kluwer) - Miękka
- Słynne alkohole a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka
- Azjatycki soft power a prawo własności intelektualnej (Wolters Kluwer) - Miękka