Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Andrzej Wodecki
Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Andrzej Wodecki
- Wydawnictwo: edu-Libri
- Rok wydania: 2018
- ISBN: 9788365648938
- Ilość stron: 246
- Format: 16.5x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
69,90 PLN
Opis: Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji - Andrzej Wodecki
Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.
Producent:
edu-Libri s.c.
ul. Zalesie 15
30-384 Kraków (PL)
tel: 537 00 56 37
email: [email protected]
Szczegóły: Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji - Andrzej Wodecki
Tytuł: Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji
Autor: Andrzej Wodecki
Wydawnictwo: edu-Libri
ISBN: 9788365648938
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 246
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.41 kg
Recenzje: Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji - Andrzej Wodecki
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Andrzej Wodecki (6)
- Piosenki Pana M. (Agencja Artystyczna MTJ) - Pudełko CD
- Dobrze, że jesteś (Agora) - Digipack
- Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji (edu-Libri) - Miękka
- Retro LOVE (Agencja Artystyczna MTJ) - Digipack
- Światoodczucie (Stowarzyszenie Pisarzy Polskich) - miękka ze skrzydełkami
- Sztuczna inteligencja we współczesnych organizacjach (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka