Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Honorata Howaniec
Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Honorata Howaniec
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788381022651
- Ilość stron: 282
- Format: 16.5x23.5cm
- Oprawa: Miękka
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Opis: Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości - Honorata Howaniec
Bez względu na to, czy zgadzamy się z założeniami koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu, czy też nie - jest ona obecna nie tylko w badaniach naukowych, ale także w praktyce gospodarczej. Szeroko pojęta odpowiedzialność za środowisko, społeczności lokalne, kulturę czy - ujmując to bardziej górnolotnie - za obecny i przyszły dobrobyt społeczeństwa, coraz częściej przypisywana jest również sferze biznesu. Globalny charakter konkurencji oraz ogromny wpływ sfery gospodarczej na funkcjonowanie jednostek oraz całych gospodarek spowodowały, że od biznesu oczekuje się zwiększonego zainteresowania problemami społecznymi.
Takie spojrzenie na biznes zmienia percepcję wartości, jakiej przedsiębiorstwa dostarczają klientom oraz pozostałym interesariuszom. Funkcjonowanie według dotychczasowych zasad może być niewystarczające. Klienci nie są już bowiem zainteresowani zakupem produktu o określonych właściwościach, na warunkach proponowanych przez przedsiębiorstwa. Chcą partycypować w całym procesie, współuczestnicząc tym samym w tworzeniu wartości dla siebie.
Przedstawiona Czytelnikowi monografia prezentuje pojęcie społecznej odpowiedzialności biznesu, potrzebę i sposób jej uwzględniania w działaniach rynkowych przedsiębiorstw. Zaprezentowano także koncepcję marketingu wartości, wraz z określeniem działań związanych z kształtowaniem produktu, promocji, ceny i dystrybucji. Przedstawiono także pojęcie marki pracodawcy i działań związanych z jej kształtowaniem. Najważniejszą częścią niniejszej publikacji są wyniki badań dotyczących społecznej odpowiedzialności biznesu i kształtowania wartości na polskim rynku.
Szczegóły: Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości - Honorata Howaniec
Tytuł: Zaangażowanie społeczne przedsiębiorstw jako element marketingu wartości
Autor: Honorata Howaniec
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022651
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 282
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.455 kg