Społeczność wokół marki Geneza. Koncepcja. Badania

Książka

Społeczność wokół marki
Geneza. Koncepcja. Badania

  • Wydawnictwo: PWE
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788320823462
  • Ilość stron: 220
  • Format: 16.5x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 49,90 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 49,90 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Społeczność wokół marki - Monika Skorek

Społeczność wokół marki wzbudza zainteresowanie podmiotów rynkowych. Geneza powstania tej formy społeczności sięga czasów, kiedy to lokalnie funkcjonujące społeczności inspirowały się wzajemnie do podejmowania decyzji zakupowych. Dziś członkowie grupy gromadzącej się wokół marki dzielą się miedzy sobą informacjami o marce, inspirują się jej symboliką, przesłaniem, misją. Kreuje to w efekcie lojalność klientów do marki.

W prezentowanej książce została opisana społeczność wokół marki, mechanizm jej powstawania i korzyści, jakie z niej czerpią poszczególne podmioty rynkowe. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród fanów Legii Warszawa pokazane zostały niuanse kreowania lojalności wobec marki w odniesieniu do rynku sportowego.

Adresatami publikacji są wszyscy czytelnicy zainteresowani tematyką marki, zwłaszcza menedżerowie i pracownicy uczestniczący w budowaniu strategii marki, osoby z agencji reklamowych, badawczych oraz studenci marketingu uczelni ekonomicznych.


Szczegóły: Społeczność wokół marki - Monika Skorek

Tytuł: Społeczność wokół marki
Podtytuł: Geneza. Koncepcja. Badania
Autor: Monika Skorek
Wydawnictwo: PWE
ISBN: 9788320823462
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 220
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg


Recenzje: Społeczność wokół marki - Monika Skorek

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:

Inne pozycje tego autora: Monika Skorek (1)