Książka
  • Wydawnictwo: CeDeWu
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788381022699
  • Ilość stron: 166
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa 43,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 43,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.


Szczegóły: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Tytuł: Promocja usług
Autor: Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022699
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 166
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.276 kg


Recenzje: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft (1)