Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Promocja usług
Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
- Wydawnictwo: CeDeWu
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788381022699
- Ilość stron: 166
- Format: 16.0x23.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Podręcznik zawiera szczegółową analizę funkcjonowania rynku usługowego w kontekście podejmowanych na nim działań promocyjnych, w tym m.in.: - podstawy teoretyczne i terminologię związaną z usługami, - specyfikę promocji oraz charakterystykę jej głównych instrumentów wykorzystywanych w sektorze usług, - przykłady wykorzystania niestandardowych form promocji w usługach, - zasady planowania i realizacji kampanii promocyjnych, - przykłady działań promocyjnych podejmowanych na wybranych rynkach usług, - analizę kompleksowych rozwiązań w zakresie promocji usług na przykładzie sektora usług turystycznych. Główne zalety podręcznika to m.in.: - przejrzysty układ, - logiczna i spójna merytorycznie struktura, - zrozumiała forma przekazu, - szczegółowa analiza wykorzystania promocji w usługach, - liczne przykłady z polskiego i zagranicznego rynku usług, - omówienie problematyki rzadko podejmowanej w literaturze krajowej (dotyczącej koncepcji ambient marketingu), - bogata bibliografia.
Szczegóły: Promocja usług - Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Tytuł: Promocja usług
Autor: Mirosław Marczak, Monika Boguszewicz-Kreft
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381022699
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 166
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.276 kg