Obrona przed wpływem telewizji
Paweł Fortuna
Obrona przed wpływem telewizji
Paweł Fortuna
- Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL
- Rok wydania: 2020
- ISBN: 9788373063556
- Ilość stron: 224
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Obrona przed wpływem telewizji - Paweł Fortuna
Tytuł książki może sugerować, iż autor chciał dowieść, że telewizja negatywnie wpływa na odbiorcę; że trzeba się przed jej wpływem bronić. W istocie kierował się on motywacją ściśle poznawczą i dokonał obiektywnej naukowej analizy badanego problemu. Dał przy tym liczne przykłady pozytywnego oddziaływania telewizji.
Psychologowie znajdą w pracy systematyzację zagadnień związanych z wpływem telewizji na widza i wskazówki, jak można unikać jego niepożądanych skutków. Sformułowane wnioski mają postać hipotez wymagających weryfikacji w badaniach eksperymentalnych. Pedagogów i medioznawców publikacja może zainspirować do opracowywania nowych metod kształtowania w telewidzach umiejętności krytycznego korzystania z najsilniej oddziałującego medium. Dziennikarze i twórcy programów telewizyjnych mają okazję, by poznać formy oddziaływania telewizji, z których istnienia być może dotychczas nie zdawali sobie sprawy. W końcu każdy telewidz może zweryfikować własne przekonanie o rzeczywistym wpływie telewizji i dowiedzieć się, jakie są sposoby obrony przed medialną manipulacją.
Szczegóły: Obrona przed wpływem telewizji - Paweł Fortuna
Tytuł: Obrona przed wpływem telewizji
Autor: Paweł Fortuna
Wydawnictwo: Towarzystwo Naukowe KUL
ISBN: 9788373063556
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 224
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg
Recenzje: Obrona przed wpływem telewizji - Paweł Fortuna
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Inne pozycje tego autora: Paweł Fortuna (7)
- Animal Rationale (Audiobook) (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Twarda
- Sprzedaż bez sprzedawania (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka ze skrzydełkami
- Psychologia biznesu (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- Sztuka feedbacku (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka
- W poszukiwaniu duchowości człowieka (Copernicus Center Press) - Twarda
- Człowiek widmo (WITOLD GADOWSKI) - miękka
- Ekonomia racjonalnych zachowań (Wydawnictwo Naukowe PWN) - Miękka