Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Książka

Alianse marketingowe
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

  • Wydawnictwo: Nieoczywiste
  • Rok wydania: 2020
  • ISBN: 9788363391782
  • Ilość stron: 248
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 69,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 69,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Alianse marketingowe

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
? cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
? zarządzanie aliansami marketingowymi ? wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
? tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
? alianse marketingowe różnych podmiotów ? przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.


Szczegóły: Alianse marketingowe

Tytuł: Alianse marketingowe
Podtytuł: Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Wydawnictwo: Nieoczywiste
ISBN: 9788363391782
Języki: polski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 248
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.378 kg
Redakcja: Sznajder Andrzej


Recenzje: Alianse marketingowe

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×