Mity PR-u Czy nie ma złej sławy?

Książka

Mity PR-u
Czy nie ma złej sławy?

  • Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788301205904
  • Ilość stron: 318
  • Format: 14.5x20.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 64,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 64,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Mity PR-u - Rich Leigh

"Nad pytaniem: ?Czym jest PR?? zastanawiało się wielu ludzi z tej branży. Pojęcie to na przestrzeni lat było już wielokrotnie redefiniowane przez znanych specjalistów, ale prawda jest taka, że opinia publiczna nadal nie ma pojęcia, czym tak właściwie jest ten PR i czym zajmują się PR-owcy.
Brak świadomości jest tym bardziej interesujący, że PR można odnaleźć prawie we wszystkim, co czytamy, oglądamy i czego słuchamy w mediach. Kiedy przeglądacie tabloidy o wątpliwej jakości, kiedy włączacie wiadomości lub telewizyjny talk-show, kiedy słuchacie w radiu wywiadów lub informacji, kiedy ściągacie aplikację albo kiedy czytacie posty waszego ulubionego zespołu w mediach społecznościowych ? zawsze możecie spodziewać się, że PR maczał w tym palce.
Jeżeli natomiast opinia publiczna, a nawet specjaliści, nie mogą się w jakieś kwestii zgodzić, to zazwyczaj pojawia się wiele szkodliwych nieporozumień. (?) W tej książce wyjaśniam mity, które istnieją wewnątrz i wokół branży PR-u, oraz przyglądam się powszechnym (i błędnym) założeniom dotyczącym naszej pracy, z których najpopularniejszym jest: ?Nieważne, jak mówią, ważne, żeby mówili?."
Ze wstępu autora
"Ciekawe i spójne spojrzenie na współczesny świat PR. Autor, krok po kroku, przeprowadza czytelnika po niuansach branży, mierząc się z najbardziej popularnymi mitami na temat tej profesji. To wciągający przewodnik, który przedstawia konkretne przypadki, konkretne dane i rozwiązania. A wszystko w lekkiej i przystępnej formie. Must have dla profesjonalistów, początkujących, a także osób zainteresowanych tematyką."
Bartosz Milczarczyk
Wiceprezes, Polskie Stowarzyszenie PR


Szczegóły: Mity PR-u - Rich Leigh

Tytuł: Mity PR-u
Podtytuł: Czy nie ma złej sławy?
Autor: Rich Leigh
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301205904
Tytuł oryginału: Myths of PR. All Publicity is Good Publicity and Other Popular Misconceptions
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Ożarowska Aleksandra
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 318
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.42 kg


Recenzje: Mity PR-u - Rich Leigh

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: