Marketing mobilny
Agnieszka Dejnaka
Marketing mobilny
Agnieszka Dejnaka
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788380858886
- Ilość stron: 172
- Format: 17,6x25 cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Marketing mobilny - Agnieszka Dejnaka
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl
Szczegóły: Marketing mobilny - Agnieszka Dejnaka
Tytuł: Marketing mobilny
Autor: Agnieszka Dejnaka
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 172
Format: 17,6x25 cm
Oprawa: Miękka