Książka
  • Wydawnictwo: Difin
  • Rok wydania: 2019
  • ISBN: 9788380858886
  • Ilość stron: 172
  • Format: 17,6x25 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena katalogowa 45,00 PLN brutto
Cena dostępna po zalogowaniu
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×
Cena 45,00 PLN
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.


Szczegóły: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Tytuł: Marketing mobilny
Autor: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 172
Format: 17,6x25 cm
Oprawa: Miękka


Recenzje: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa

Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×


Inne pozycje tego autora: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa (1)