Marketing mobilny
Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Marketing mobilny
Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
- Wydawnictwo: Difin
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788380858886
- Ilość stron: 172
- Format: 17,6x25 cm
- Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
1 - 2 dni robocze + czas dostawy*Przy zamówieniu większej ilości egzemplarzy czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu
Cena
45,00 PLN
Opis: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Działania marketingowe w mediach elektronicznych, które niezwykle aktywnie się obecnie rozwijają, są wynikiem zmian struktury internetu oraz dynamicznie rozwijającą się technologią internetową i mobilną. Zmiany te nie nastąpiłyby także, gdyby nie Web 2.0 - gdzie użytkownik internetu może aktywnie współtworzyć i wpływać na wirtualną przestrzeń, a firmy oddziaływać marketingowo na nabywców. W przedstawionej publikacji zaprezentowane zostały wybrane aspekty marketingu mobilnego.
Szczegóły: Marketing mobilny - Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Tytuł: Marketing mobilny
Autor: Dejnaka Agnieszka redakcja naukowa
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380858886
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 172
Format: 17,6x25 cm
Oprawa: Miękka