Specjalne potrzeby edukacyjne Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne
Specjalne potrzeby edukacyjne
Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne
- Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
- Rok wydania: 2019
- ISBN: 9788376389783
- Ilość stron: 256
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
Niedostępna
Opis: Specjalne potrzeby edukacyjne
Problem specjalnych potrzeb wydaje się nieustannie interesujący pod względem rozwoju teorii, jest on też ważny praktycznie. W drugim przypadku istotna jest zwiększająca się liczba uczniów ze specjalnymi
potrzebami (...) oraz zachodzące przemiany edukacyjne. W ich przypadku na szczególna ? uwagę teoretyków zasługuje rozwój edukacji włączającej i związana z nim zmiana postrzegania i rozwiązywania specjalnych potrzeb edukacyjnych. Z tych powodów uważam (? ) publikowany tom za wartościowy poznawczo, a zarazem ważny dla praktyki edukacyjnej. Walorem książki jest zróżnicowane podejście do specjalnych potrzeb, ponieważ autorami poszczególnych rozdziałów są nie tylko pedagodzy, ale także przedstawiciele innych dyscyplin naukowych. Dodatkową zaletą opracowania jest zderzenie poglądów teoretyków i praktyków,
prezentujących nierzadko odmienne podejścia oraz zwracających uwagę na odmienne problemy.
Z recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Zenona Gajdzicy
Szczegóły: Specjalne potrzeby edukacyjne
Tytuł: Specjalne potrzeby edukacyjne
Podtytuł: Identyfikacja, obszary dostosowania i oddziaływania edukacyjno-terapeutyczne
Wydawnictwo: Księgarnia Akademicka
ISBN: 9788376389783
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 256
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.32 kg
Redakcja: Pituła Beata, Wolny Jerzy